Brojač posjetitelja

Brojač posjetitelja uređaj je koji pomoću ugrađenog senzora omogućuje praćenje broja ljudi koji se zateknu na određenom prostoru u određenom vremenskom intervalu. Uobičajeno se to radi na ulazu ili izlazu iz prostora gdje postavljeni elektronički uređaj automatski prikuplja podatke o izbrojenim posjetiteljima. Postupak brojanja u potpunosti je anoniman te je tako zaštićena privatnost svakog posjetitelja.

Rješenja za brojanje posjetitelja nude objektivan izvor pouzdanih podataka pomoću kojih možete proučiti privlačnost svoje prodavaonice, supermarketa, ustanove ili pak cijelog grada. Uz podatke dobivene putem brojača posjetitelja lako ćete prilagođavati svoju strategiju i biti spremni za buduće poslovne pothvate.

Postupak brojanja posjetitelja započeo je jednostavnim tehnologijama poput ručnih brojača što je zahtijevalo da zaposlenik trgovine stoji kraj ulaza u trgovinu i klikne na uređaj za brojanje svaki put kada osoba uđe u trgovinu. S vremenom, napredovale su i tehnologije korištene za brojanje posjetitelja. Najjednostavniji oblik brojača posjetitelja je onaj koji koristi infracrveni snop preko ulaza koji je obično povezan s malim LCD zaslonom na bočnoj strani vrata. Unatoč svojim ograničenjima (poput manje preciznosti u mjerenju od brojača novijih generacija), infracrveni brojači i dalje se naširoko koriste zbog niskih troškova i jednostavnosti ugradnje. Nakon toga, sredinom 2000-ih pojavili su se termalni brojači posjetitelja. Sustavi termalnog snimanja koriste skup senzora koji otkrivaju izvore topline ljudskog tijela. Ova generacija brojača posjetitelja ima točnost od 80% do 85%. Modeli termalnih brojača poput Irisys brojača dosežu točnost i više od 95%. Sljedeća generacija brojača posjetitelja jesu video brojači. Oni koriste složene algoritme i obradu slika kako bi ponudili vrlo točnu analitiku broja posjetitelja i demografske podatke istih.

Instalaciju i ugradnju brojača vrše naši IT stručnjaci koji će Vam uz to pružiti i svu potrebnu edukaciju kako bi što brže došli do podataka koji Vam mogu uvelike pomoći u ostvarenju boljeg poslovanja – jednostavno i brzo.

Brojači posjetitelja svoju primjenu pronalaze na brojnim lokacijama:

U maloprodajnim objektima

Uz konkurenciju ostalih fizičkih prodavaonica, internetskih trgovina i svega ostalog, današnje maloprodajne trgovine moraju maksimalno iskoristiti svakog kupca koji prođe kroz njihova vrata.
Bez jasne ideje o ponašanju kupaca i stopi konverzije, trgovci su prisiljeni donositi poslovne odluke koje ne uzimaju u obzir ključne činjenice o njihovim kupcima. Precizno mjerenje broja posjetitelja i njegova upotreba za generiranje detaljne maloprodajne analize ključ su za donošenje daljnjih odluka. Trgovci na malo mogu to koristiti za mjerenje i optimiziranje stope konverzije, rasporeda osoblja i uspjeha marketinških kampanja.

U supermarketima
U trgovačkim centrima
U muzejima, galerijama i drugim javnim ustanovama
U zračnim lukama i željezničkim kolodvorima
U gradovima i na otvorenom

Praćenje stope konverzije

Stopa konverzije pokazuje koje trgovine najviše iskorištavaju svoje mogućnosti putem zanimljivih izloga, atraktivnih ponuda i u konačnici – reputacije i brenda.

Kvalitetnija organizacija djelatnika

Mjereći broj posjetitelja na različitim lokacijama unutar trgovine i u različito doba dana. možete osigurati da raspored zaposlenika bude u skladu s potražnjom kupaca.

Efikasnija organizacija poslovnice

Uz lako dostupne podatke uvijek nadohvat ruke, provođenje najuspješnijih tehnika prodaje postaje jednostavno.

Praćenje uspješnosti prodaje - godišnja, mjesečna i tjedna izvješća

Uz brojače posjetitelja podaci o broju kupaca raspoloživi su Vam u svakom trenutku. Na temelju toga lako se mogu prikazati kretanja broja posjetitelja, na godišnjoj, mjesečnoj i tjednoj bazi.

Veće krajnje zadovoljstvo kupaca

Podaci iz sustava za brojanje pomažu identificirati područja u trgovini s visokom ili niskom stopom posjećenosti te ih povezuju s rasporedom osoblja i marketinškim kampanjama

Prednosti brojača posjetitelja