Brojač posjetitelja

Brojač posjetitelja uređaj je koji pomoću ugrađenog senzora omogućuje praćenje broja ljudi koji se zateknu na određenom prostoru u određenom vremenskom intervalu. Uobičajeno se to radi na ulazu ili izlazu iz prostora gdje postavljeni elektronički uređaj automatski prikuplja podatke o izbrojenim posjetiteljima. Postupak brojanja u potpunosti je anoniman te je tako zaštićena privatnost svakog posjetitelja.

Postupak brojanja posjetitelja započeo je jednostavnim tehnologijama poput ručnih brojača što je zahtijevalo da zaposlenik trgovine stoji kraj ulaza u trgovinu i klikne na uređaj za brojanje svaki put kada osoba uđe u trgovinu. S vremenom, napredovale su i tehnologije korištene za brojanje posjetitelja. Najjednostavniji oblik brojača posjetitelja je onaj koji koristi infracrveni snop preko ulaza koji je obično povezan s malim LCD zaslonom na bočnoj strani vrata. Unatoč svojim ograničenjima (poput manje preciznosti u mjerenju od brojača novijih generacija), infracrveni brojači i dalje se naširoko koriste zbog niskih troškova i jednostavnosti ugradnje. Nakon toga, sredinom 2000-ih pojavili su se termalni brojači posjetitelja. Sustavi termalnog snimanja koriste skup senzora koji otkrivaju izvore topline ljudskog tijela. Ova generacija brojača posjetitelja ima točnost od 80% do 85%. Modeli termalnih brojača poput Irisys brojača dosežu točnost i više od 95%. Sljedeća generacija brojača posjetitelja jesu video brojači. Oni koriste složene algoritme i obradu slika kako bi ponudili vrlo točnu analitiku broja posjetitelja i demografske podatke istih.

Instalaciju i ugradnju brojača vrše naši IT stručnjaci koji će Vam uz to pružiti i svu potrebnu edukaciju kako bi što brže došli do podataka koji Vam mogu uvelike pomoći u ostvarenju boljeg poslovanja – jednostavno i brzo.

Kad se jednom prikupe, podaci o prebrojavanju obično se šalju putem interneta (u skoro realnom vremenu) na platformu za analizu. Pitate se koje su sve mogućnosti korištenja tako dobivenih podataka?

Brojač posjetitelja Vam omogućuje: (izvor: Irisys)

  • razvoj kvalitetnije strategije za postizanje većeg profita
  • praćenje stope konverzije

Pružajući podatke u stvarnom vremenu o brojevima osoba koje su prošle ispred prodavaonice i osoba koje su ušle u prodavaonicu, sustavi za brojanje ljudi mogu vam dati točnu procjenu stope konverzije odnosno stopu pretvorbe potencijalnih posjetitelja u stvarne kupce. Stopa konverzije pokazuje koje trgovine najviše iskorištavaju svoje mogućnosti putem zanimljivih izloga, atraktivnih ponuda i u konačnici – reputacije i brenda.

  • kvalitetniju organizaciju djelatnika

Poznavanje obrazaca potražnje kupaca u trgovinama omogućava Vam da preciznije organiziranje osoblja u skladu s potrebama kupaca. To znači da možete odgovoriti na stvarne zahtjeve, a ne na procijenjene brojke, pružajući u cjelini bolje korisničko iskustvo.

Mjereći broj posjetitelja na različitim lokacijama unutar trgovine i u različito doba dana. možete osigurati da raspored zaposlenika bude u skladu s potražnjom kupaca. Raspoređivanjem zaposlenika tamo gdje su i kada su najpotrebniji, možete smanjiti troškove i stvoriti bolje iskustvo za kupce i osoblje.

  • efikasnija organizacija poslovnice

Analizom broja posjetitelja i njihovog kretanja kroz poslovnicu, pomaže Vam što bolje iskoristiti prodajne mogućnosti i planirati radno vrijeme što je moguće efikasnije. Uz lako dostupne podatke uvijek nadohvat ruke, provođenje najuspješnijih tehnika prodaje postaje lako.

  • praćenje uspješnosti prodaje - godišnja, mjesečna i tjedna izvješća

Uz brojače posjetitelja podaci o broju kupaca raspoloživi su Vam u svakom trenutku. Na temelju toga lako se mogu prikazati kretanja broja posjetitelja, na godišnjoj, mjesečnoj i tjednoj bazi.

  • veće krajnje zadovoljstvo kupaca

Podaci iz sustava za brojanje ljudi otkrivaju koliko ljudi posjećuje trgovinu, koliko ih se pretvara u kupce, pomažu identificirati područja u trgovini s visokom ili niskom stopom posjećenosti te ih povezuju s rasporedom osoblja i marketinškim kampanjama.

 

Brojači posjetitelja svoju primjenu pronalaze na brojnim lokacijama: (izvor: Irisys)

  • U maloprodajnim objektima

Uz konkurenciju ostalih fizičkih prodavaonica, internetskih trgovina i svega ostalog, današnje maloprodajne trgovine moraju maksimalno iskoristiti svakog kupca koji prođe kroz njihova vrata.
Bez jasne ideje o ponašanju kupaca i stopi konverzije, trgovci su prisiljeni donositi poslovne odluke koje ne uzimaju u obzir ključne činjenice o njihovim kupcima. Precizno mjerenje broja posjetitelja i njegova upotreba za generiranje detaljne maloprodajne analize ključ su za donošenje daljnjih odluka. Trgovci na malo mogu to koristiti za mjerenje i optimiziranje stope konverzije, rasporeda osoblja i uspjeha marketinških kampanja.

  • U supermarketima

Brojači posjetitelja mogu pomoći supermarketima u borbi protiv konkurencije. Iskustvo iznova pokazuje da poznavanje kupovnih navika kupaca (kako kupuju, kada kupuju i kako se kreću kroz vaše trgovine) pruža priliku za poboljšavanje usluge kupcima. Na taj način možete premašiti očekivanja i potaknuti ponovne posjete.

  • U trgovačkim centrima

Upravljanje složenim obrascima kretanja ljudi u javnim prostorima poput trgovačkih centara izazovno je. Kao odredišta, trgovački centri moraju osigurati okruženje u kojem kupci uživaju i u kojem žele biti, a istovremeno moraju privlačiti trgovce da unajmljuju prostor u tom trgovačkom centru. Brojači posjetitelja također se mogu koristiti za razumijevanje kretanja kupaca i prepoznavanje područja u kojem se često stvaraju gužve, što povećava zadovoljstvo kupaca. Također, prepoznavanjem područja visokog i niskog prometa, mogu se postaviti realne najamnine za trgovce. U konačnici, brojači posjetitelja mogu pomoći posjetiteljima pružiti bolje okruženje za kupovinu i učiniti da se Vaš trgovački centar izdvoji od konkurencije.

  • U muzejima, galerijama i drugim javnim ustanovama

Muzeji, galerije i druge javne ustanove moraju biti u mogućnosti precizno izmjeriti broj posjetitelja jer su državne potpore i dobrotvorne donacije, na koje se oni često oslanjaju, vezani upravo za taj broj. Bez dokaza koji pružaju brojači posjetitelja, grube procjene posjetitelja mogu biti jedini dokaz prometa i na taj način riskirate ozbiljno podcjenjivati vlastitu popularnost.

  • U zračnim lukama i željezničkim kolodvorima

Zračne luke, željezničke stanice i druga prometna čvorišta neka su od najprometnijih mjesta u suvremenom svijetu. Za djelotvoran rad tih područja potrebna je najbolja i najpreciznija tehnologija koja je na raspolaganju. Brojači pružaju transportnim čvorištima snažan alat za svakodnevno upravljanje, planiranje budućnosti i osiguravanje da sve teče što je moguće efikasnije, dok putnicima pruža visoku razinu zadovoljstva.

  • U gradovima i na otvorenom

Mnoge lokacije, od parkova do gradskih središta, imaju potrebe za brojačima posjetitelja. Oni mogu u vanjskim uvjetima biti jednako efikasni kao i u zatvorenim prostorijama. Brojanje posjetitelja u gradovima može Vam pokazati koliko ste uspješni u svojim turističkim poduhvatima. Pametni povezani gradovi zahtijevaju točne podatke o kretanju ljudi kako bi bolje shvatili kako se koriste različita područja u njihovom gradu, kako bi se poboljšalo planiranje, infrastruktura i učinio život u gradu boljim i jednostavnijim.

Rješenja za brojanje posjetitelja nude objektivan izvor pouzdanih podataka pomoću kojih možete proučiti privlačnost svoje prodavaonice, supermarketa, ustanove ili pak cijelog grada. Uz podatke dobivene putem brojača posjetitelja lako ćete prilagođavati svoju strategiju i biti spremni za buduće poslovne pothvate.